Test av nya forumet med några nyare bilder på KP bilen

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Rickard B
Inlägg: 88
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:13
Namn: Rickard
Ort: Blekinge

Re: Test av nya forumet med några nyare bilder på KP bilen

Inlägg av Rickard B »

Mästerligt Sven! Vilken samling. Den ska du vara stolt över. En fråga (som kanske varit uppe på forumet tidigare) Ska din M8 vara med i Tamiya model magazin? Tyckte jag såg en notis om det. Kul i så fall. Men inte så konstigt.... Den är fantastisk!
MVH
Rickard Burmérius
IPMS Sydost
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Test av nya forumet med några nyare bilder på KP bilen

Inlägg av SvenYoung »

Urban Gardini skrev:Vackra modeller som blir ännu vackrare med bra fototeknik. Snyggt jobbat Sven. Hoppas på att få möjlighet att se dina modeller irl en vacker dag även om det som det nu ser ut lär dröja.
Hej Urban!

Tackar verkligen för mycket vänlig feedback på modellerna och bilderna. Hoppas du får möjlighet att komma ner till våra trakter en dag, då kan du få en visning! :-)
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Test av nya forumet med några nyare bilder på KP bilen

Inlägg av SvenYoung »

Rickard B skrev:Mästerligt Sven! Vilken samling. Den ska du vara stolt över. En fråga (som kanske varit uppe på forumet tidigare) Ska din M8 vara med i Tamiya model magazin? Tyckte jag såg en notis om det. Kul i så fall. Men inte så konstigt.... Den är fantastisk!
Stort tack Rickard, det är riktigt kul att få höra att modellerna uppskattas.

Det stämmer, M8:an är med i denna månads (Feb) nummer av Tamiya Model Magazine. :-)
Krister Sjöström
Inlägg: 41
Blev medlem: 26 jan 2012, 19:39
Ort: Malmö

Re: Test av nya forumet med några nyare bilder på KP bilen

Inlägg av Krister Sjöström »

Fina bilder.

Du är överallt idag. Först var jag ock köpte det nya numret av Tamiya Model Magazine och sedan är du här med. Vågar knappt sätta på TVn...
Blankt är fint
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Test av nya forumet med några nyare bilder på KP bilen

Inlägg av SvenYoung »

Krister Sjöström skrev:Fina bilder.

Du är överallt idag. Först var jag ock köpte det nya numret av Tamiya Model Magazine och sedan är du här med. Vågar knappt sätta på TVn...
Haha, ingen fara Krille.. Lovar att jag inte dyker upp i TV ;-)
Kul att du köpte tidningen, ett par riktigt läckra Audi sportbilar i detta nummer.. Mums

Tack för trevliga kommentarer om bilderna på KP bilen.
Skriv svar