Dum fråga (kanske)

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
ThomasBorg
Inlägg: 52
Blev medlem: 09 apr 2012, 11:42
Namn: Thomas Borg
Ort: Gantofta

Dum fråga (kanske)

Inlägg av ThomasBorg »

Ber till att börja med om ursäkt för den dåliga ämnesrubriken, men vid den här tiden på dygnet fungerar inte hjärnan på högvarv...

Nåväl, till frågan. Jag tillhör en av dom lyckliga som för herrans många år sedan lyckades lägga beslag på HKCWs konverteringssats för att bygga en Stridsvagn 122.

Men det känns som att jag aldrig kommer att få tummen ur och bygga den, dels pga att jag i nuläget och säkert i ett par år framöver inte har någonstans att bygga, plus att jag inte tror att jag skulle få till en bra modell.

Så nu kommer vi till den kanske dumma frågan. Om det finns någon mästerbyggare där ute som skulle kunna tänka sig att ta sig an detta projekt och bygga den åt mig. Har som sagt var resinsatsen, grundmodellen som dock kan ha fått lite färg på sig och även Echelons dekaler.

Hade dock varit trevligt om den vänliga själen hade kunnat tänka sig att tillverka bottenplatta modell enklare diorama. Och även vädra vagnen så att den passar in i omgivningen-

Rent logistiskt så vore ju det en fördel om byggaren håller till här nere i Skåneland, men i värsta fall kan ju Postnord eller liknande anlitas...

Och självfallet så utgår det nån liten ersättning till byggaren.

Så, nu ska jag inte plåga er mer...
Thomas Borg