Testforum?

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Testforum?

Inlägg av Stellan »

På den nuvarande forumsidan har vi ett testforum man kan leka på så att man lär sig använda bilder mm. Vad tror ni om att ha ett liknande här?
Stellan Schroeder Englund
olindau
Site Admin
Inlägg: 779
Blev medlem: 09 jan 2012, 07:57
Namn: Olle Lindau
Ort: Sollentuna

Re: Testforum?

Inlägg av olindau »

Jag tittade på testforumet och tyckte att användningsgraden var så låg att man kunde tillåta detta under off-topic.
Jag lever i tron att man, du kan väl testa,kan editera och ta bort sina egna inlägg plus att du har ju förhandsgranska, så jag tyckte att det räckte.

Jag vill hålla nere antalet forumkategorier, annars blir det snart oöverskådligt.
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Testforum?

Inlägg av Stellan »

olindau skrev:Jag tittade på testforumet och tyckte att användningsgraden var så låg att man kunde tillåta detta under off-topic.
Jag lever i tron att man, du kan väl testa,kan editera och ta bort sina egna inlägg plus att du har ju förhandsgranska, så jag tyckte att det räckte.

Jag vill hålla nere antalet forumkategorier, annars blir det snart oöverskådligt.
Om det inte redan står så kan man ju lägga till det i Off topic-instruktionen att det passar bra att lära sig hantera funktionerna i det forumet.
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar