Möteskalender och kontaktuppgifter.

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
Janne Nilsson
Inlägg: 2216
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av Janne Nilsson »

Hej!

Var hittar jag information om IPMS-Stockholms möten. Kunde inte hitta några uppgifter om kontaktpersoner?
Har jag letat dåligt eller finns det inte upplagt?

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Stellan
Inlägg: 5634
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av Stellan »

Möten hittar du här under fliken IPMS Stockholm http://www.ipmsstockholm.se/home/motesi ... stockholm/

Frågor kan nog ställas till Brian (eller så handlar det bara om medlemskapet???) också under IPMS Stockholm-fliken http://www.ipmsstockholm.se/home/bli-medlem/

Ed. ser nu att Stefan Bergau står kvar under mötesschemat som någon form av kontaktperson för nya besökare.
Stellan Schroeder Englund
Janne Nilsson
Inlägg: 2216
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av Janne Nilsson »

Tackar för det.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Stellan
Inlägg: 5634
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av Stellan »

Var så god.
Stellan Schroeder Englund
Björn B
Inlägg: 3434
Blev medlem: 13 jan 2012, 22:55
Namn: Björn Bäcklund
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av Björn B »

Här får faktiskt hemsidan underkänt. På startsidan klickade jag på IPMS Stockholm men hittade varken mötesschema eller information om föreningen. Sedan sågjag att det fanns två ställen med texten IPMS Stockholm och även Forum. Medan Forum ledde till just detta via bägge länkarna så hamnar man på olika ställen via IPMS Stockholmlänk/text.
Så om jag klickar på IPMS Stockholm och inte hittar information om möten varför skulle jag då klicka på samma sak på en annan plats på samma sida och tro att resultatet blir annorlunda?
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av Joakim Hultman »

Jag måste instämma med Björn här. Det tog ett tag för mig att hitta mötesschemat. Är man dessutom ny och helt obekant med sidan och föreningen så lär det vara ännu svårare.
olindau
Site Admin
Inlägg: 779
Blev medlem: 09 jan 2012, 07:57
Namn: Olle Lindau
Ort: Sollentuna

Re: Möteskalender och kontaktuppgifter.

Inlägg av olindau »

Vi vill ju inte ha vilka dumbommar som helst på våra möten.

Några krav får man väl ändå ställa :D :D :D !

/Olle
Skriv svar