Mother of all Swapsmeets på lördag 18/2

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Lurifax
Inlägg: 904
Blev medlem: 09 feb 2012, 20:12

Mother of all Swapsmeets på lördag 18/2

Inlägg av Lurifax »

Eller i alla fall nästan.

Det är dags att swappa i Skåne på lördag mellan 1400 och 1700. Swappet går av stapeln mellan Malmö och Skurup, på Stenbäcks lilla flygmuseum.
http://kartor.eniro.se/?c=55.497925,13. ... 865446;geo

Där finns även möjlighet att dricka kaffe och äta wåfflor. Givetvis har museet fullständiga rättigheter. (Nä, det sista var desto bättre inte sant.) Men att det blir swapp är sant och att det finns mycket att swappa är också sant.

Jag har redan börjat samla ihop till swapphögen.

Bild

Finns det någon som sitter på en kartagisk trieme från Zvezda och vill bli av med den så kan jag tänka mig att swappa till mig den. Den har funnits i Malmö. Jag ångrar att jag inte köpte den på ModellCraft när jag hade chansen.
holst

CU@C4
Öken-Erik
Inlägg: 1343
Blev medlem: 26 jan 2012, 11:42

Re: Mother of all Swapsmeets på lördag 18/2

Inlägg av Öken-Erik »

Jag kommer med en del godis men tyvärr utan den där... triemen som du efterlyser.

Öken-Erik
Lurifax
Inlägg: 904
Blev medlem: 09 feb 2012, 20:12

Re: Mother of all Swapsmeets på lördag 18/2

Inlägg av Lurifax »

Öken-Erik skrev:Jag kommer med en del godis men tyvärr utan den där... triemen som du efterlyser.

Öken-Erik

Hmm ... ja ... jag hade inte direkt någon förhoppning att det var just du som samlade kartagiska krigsskepp. Men det går säkert bra ändå. Vi får väl äta en våffla och diskutera varför det inte kommer en ny Churchill Mk VII. :)
holst

CU@C4
Skriv svar