Sovjet ut ur... eh... min lägenhet! (Mig-25 och Ka-25 säljes.)

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Kalle M
Inlägg: 124
Blev medlem: 26 jan 2012, 17:56
Namn: Kalle Malinen
Ort: Göteborg

Sovjet ut ur... eh... min lägenhet! (Mig-25 och Ka-25 säljes.)

Inlägg av Kalle M »

På grund av ändrat intresse så säljer jag:

Bild
Bild
Bild

Hasegawa 1:72 Mig-25 Foxbat. Kartong och plastpåse båda öppnade, ett antal delar löstagna men vem det än var som gjorde det så gjorde han det bra. I övrigt inte påbörjad vare sig vad gäller bygge eller målning. Det går att bygga en modell av planet som Viktor Belenko landade i Japan 1976 med. Medföljer gör också ett ark Hi-Decal Line dekaler till samma plan, så att man kan bygga en maskin från:

Sovjetunionen 1983
Sovjetunionen 1990
Ukraina 1993
Libyen 1986
Irak 1990-1991
Syrien 1981

Jag har inte byggt den här modellen tidigare, så jag vet inte hur den är, men det finns en recension här:

http://www.arcair.com/Gal7/6301-6400/ga ... ss/00.shtm

Bild
Bild

Airfix 1:72 Kamov Ka-25 A/C. Kartong öppnad, ingen plastpåse var med. Alla delar kvar på ramarna, ingen påbörjad målning. Det går att bygga en sovjetisk eller en jugoslavisk maskin (okänt årtal). Den här modellen har jag faktiskt byggt en gång redan, någon gång på 1980-talet, och det är en pigg, riktigt rolig byggsats av en speciell helikopter.

60 kronor för Mig-25:an, 50 kronor för Ka-25:an eller 100 kronor för båda. Kan hämtas i Göteborg, Växjö eller Kalmar eller postas, och då tillkommer såklart frakt.