Bortskänkes: Mikhail Arabin: Airborne Forces (The Armed forces of the USSR) (bok)

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Kalle M
Inlägg: 120
Blev medlem: 26 jan 2012, 17:56
Namn: Kalle Malinen
Ort: Göteborg

Bortskänkes: Mikhail Arabin: Airborne Forces (The Armed forces of the USSR) (bok)

Inlägg av Kalle M »

Den här boken/häftet finns faktiskt kvar. En visade intresse men skickade inte sin adress, så den ligger fortfarande på mitt skrivbord. Ett tag till i alla fall, sedan går den till pappersåtervinningen. Och det är alltså inget fel på boken, jag är bara inte intresserad av att ha den längre. Så som sagt: Vill du ha den, gratis (jag bjuder t o m på portot), hör av dig så är den din.

Bild

Utgiven 1988, en del bilder, både svartvita och i färg, mest text ägnas åt de sovjetiska fallskärmstruppernas aktiviteter under Andra världskriget. 40 sidor. 10,5 cm bred; 16,5 cm hög.
Urban Gardini
Inlägg: 1279
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Bortskänkes: Mikhail Arabin: Airborne Forces (The Armed forces of the USSR) (bok)

Inlägg av Urban Gardini »

Jag ger den gärna ett hem. Mest för att jag som bokälskare gråter varje gång en bok dödas, men den kan även vara intressant för mig om den i huvudsak handlar om det stora fosterländska kriget.
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Kalle M
Inlägg: 120
Blev medlem: 26 jan 2012, 17:56
Namn: Kalle Malinen
Ort: Göteborg

Re: Bortskänkes: Mikhail Arabin: Airborne Forces (The Armed forces of the USSR) (bok)

Inlägg av Kalle M »

Jag dödar inte gärna böcker, samtidigt kan jag inte samla på mig hur mycket som helst. Och hellre än att bara slänga så skänker jag gärna bort till någon som vill ha, så vill du ha häftet är det ditt. Handlar häftet i huvudsak om det stora fosterländska kriget? Sidorna 13-22 ägnas åt det, men då är det en del bilder så... Det är ett slags introduktionshäfte till de sovjetiska fallskärmsstyrkorna, ingen total genomgång. Tycker du att det låter OK, så skicka ett PM med din adress. Annars kan Frank Glackin kanske fortfarande vara intresserad av häftet.
Plasticbattle
Inlägg: 712
Blev medlem: 26 jan 2012, 16:50
Ort: Sollentuna, Stockholm

Re: Bortskänkes: Mikhail Arabin: Airborne Forces (The Armed forces of the USSR) (bok)

Inlägg av Plasticbattle »

Hej Kalle. I am still interested, but as I forgot to mail you with my adress, its only fair Urban gets first dibs this time around. My loss and sorry for keeping you wainting.
Frank Glackin

The problem with common sense, is that it´s not that common!

http://plastic-battle.blogspot.se/
Urban Gardini
Inlägg: 1279
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Bortskänkes: Mikhail Arabin: Airborne Forces (The Armed forces of the USSR) (bok)

Inlägg av Urban Gardini »

PM skickat!

Tack Frank för att du kliver åt sidan, ibland bara glömmer man!
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Skriv svar