Söker 7 separata bandlänkar till en Tiger I Early 1/35

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Peter
Inlägg: 37
Blev medlem: 01 feb 2012, 22:31

Söker 7 separata bandlänkar till en Tiger I Early 1/35

Inlägg av Peter »

Halloj byggers!
Som rubriken säger söker jag 7 st separata länkar till en early Tiger I. Fabrikat är inte det viktigaste utan det som är utav vikt är att inte " guide hornen " är helgjutna utan har den lilla öppningen vid basen. Länkarna ska hängas på tornet så det går ju tyvärr inte att dölja med lera, annars hade det varit ett alternativ =)
Så om du har 7 länkar till övers så köper jag, byter, adopterar...you name it, just let me know =D

Tack på förhand,
Mvh
Peter
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: Söker 7 separata bandlänkar till en Tiger I Early 1/35

Inlägg av Janne Nilsson »

Om det bara är sju länkar. Varför inte borra ur de befintliga? Eller skära av dem, fila till urgröpningen och limma tillbaka dem?

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Peter
Inlägg: 37
Blev medlem: 01 feb 2012, 22:31

Re: Söker 7 separata bandlänkar till en Tiger I Early 1/35

Inlägg av Peter »

Jadu herr Nilsson.. Svaret är mycket, mycket enkelt. Jag tänkte faktiskt inte på det. Testade skära av en och fixade urgröpningen, blev riktigt bra.
Tack för tipset.
/Peter
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: Söker 7 separata bandlänkar till en Tiger I Early 1/35

Inlägg av Janne Nilsson »

Bättre än att vänta när man har ångan uppe. :)

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar