Mamoco.se omdöme

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
jfall
Inlägg: 677
Blev medlem: 07 feb 2012, 00:00
Namn: Jakob Fall
Ort: Sollentuna, Stockholm

Mamoco.se omdöme

Inlägg av jfall »

Tja!

Jag tänkte bara dela med mig av min erfarenhet eftersom den är ganska nystartad!

Jag kan inte göra annat en att rekommendera denna hemsida! Har enligt mig den bästa och mest användbara hemsidan för att handla modeller i Sverige. Brett sortiment, ganska mycket i lager och bra priser. Att kunna betala via klarna eller paypal utan problem är också toppen enligt mig!

Beställde onsdag kväll och hade grejerna på fredag mitt på dagen vilket också är supertoppen om man är otålig som jag. Sammanfattningsvis, känns som en svensk dersockelshop och ni som har haft att göra vet ju att det är en väldigt trevlig butik. Jag rekommenderar dem varmt!

Kan tillägga att detta ända samröre jag har med Mamoco är att jag har handlat därifrån, är bara en nöjd konsument :)

Jakob Fall
Jakob Fall
AP
Urban Gardini
Inlägg: 1283
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av Urban Gardini »

Även jag är en nöjd kund hos MAMOCO och kan varmt rekommendera andra att handla därifrån. Bra kundservice och återkoppling när man beställer sånt som man på förhand vet är restnoterat.
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
mamoco.se
Inlägg: 23
Blev medlem: 15 feb 2015, 14:43
Namn: Magnus Sandell
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av mamoco.se »

[…]känns som en svensk dersockelshop och ni som har haft att göra vet ju att det är en väldigt trevlig butik. Jag rekommenderar dem varmt!
Hah, bättre omdöme kan man inte få! :) Tanken från början var just att försöka bli ett lite mindre & lite mer lokalt alternativ till tex. Der Sockelshop, Jadar Hobby och Modellbaukönig, men med europeiska priser. Så då jag läser det där kan jag inte göra annat än att försöka high-fivea katterna och dansa en snabb segerdans innan det är dags att packa mer paket!
Bättre priser, bättre hobby. Mamoco!
P.S. Du har väl inte missat att vi nu har Klarna som betalningsleverantör? Enklare & säkrare!
jfall
Inlägg: 677
Blev medlem: 07 feb 2012, 00:00
Namn: Jakob Fall
Ort: Sollentuna, Stockholm

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av jfall »

mamoco.se skrev:
[…]känns som en svensk dersockelshop och ni som har haft att göra vet ju att det är en väldigt trevlig butik. Jag rekommenderar dem varmt!
Hah, bättre omdöme kan man inte få! :) Tanken från början var just att försöka bli ett lite mindre & lite mer lokalt alternativ till tex. Der Sockelshop, Jadar Hobby och Modellbaukönig, men med europeiska priser. Så då jag läser det där kan jag inte göra annat än att försöka high-fivea katterna och dansa en snabb segerdans innan det är dags att packa mer paket!
Ja tack så mycket! Du har fått en trogen kund!

Jakob
Jakob Fall
AP
Lerxzt
Inlägg: 1014
Blev medlem: 20 okt 2013, 15:57
Namn: Mikael Byström
Ort: Morgongåva

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av Lerxzt »

Kan bara hålla med i hyllningskören.. Bra, snabbt, personligt och nästan varje gång medföljer det godis med leveransen (vem gillar inte Ahlgrens bilar?? :) )..

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
robertlundin
Inlägg: 242
Blev medlem: 31 jan 2012, 23:00
Namn: Robert Lundin

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av robertlundin »

Mycket (!) nöjd kund: snabbt, bra priser och bra kontakt!
/Robert Lundin
BGB
Inlägg: 234
Blev medlem: 28 maj 2012, 08:20

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av BGB »

Hejsan,

Även jag är väldigt nöjd med mitt köp hos Mamoco,och tänker spendera lite mer pengar där i framtiden.

Boris
Pyret
Inlägg: 276
Blev medlem: 26 jan 2012, 00:16
Ort: Alingsås

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av Pyret »

Är det bara jag som inte kan hitta någon sökfunktion längre (efter hemsideuppdateringen) när man går in på Mamoco med mobilen?
mamoco.se
Inlägg: 23
Blev medlem: 15 feb 2015, 14:43
Namn: Magnus Sandell
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av mamoco.se »

Det är inte bara du :/
Föll bort i uppdateringen och har sedan dess legat på en andra-plats tack vare mer akuta åtgärder. Försöker lära katterna koda PHP men det går segt...
Bättre priser, bättre hobby. Mamoco!
P.S. Du har väl inte missat att vi nu har Klarna som betalningsleverantör? Enklare & säkrare!
Pyret
Inlägg: 276
Blev medlem: 26 jan 2012, 00:16
Ort: Alingsås

Re: Mamoco.se omdöme

Inlägg av Pyret »

Man kan inte bara ta bort mobilanpassningen? Är ändå sällan mobilanpassade sidor gör sig så bra ändå!
Skriv svar