Flyg, fordon, båt m.m. säljes/bytes

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
felle-j
Inlägg: 223
Blev medlem: 26 jul 2014, 20:07
Namn: Felix
Ort: Uppsala

Flyg, fordon, båt m.m. säljes/bytes

Inlägg av felle-j »

Hej!

Säljer dessa modeller nedan, eller byter mot någon annan modell som jag är intresserad av.

Billing Boats Dana 200 - Lite påbörjad. Har bara limmat ihop skrovet med däcket. Rodret tycks saknas, men det är gjort av plywood och väldigt enkelt att fixa till ett nytt roder skulle jag gissa. 300kr
Tamiya Hummer 1:35 - Helt komplett. Påsarna med delarna är oöppnade. 150kr *SÅLD*
Heller Admiral Scheer 1:400 - Lite påbörjad här med. Skrov och däck är ihoplimmade. Kan saknas någon del då jag köpte denna byggsats begagnad förut och det låg många delar lösa. Lite fotoets för fartyg ingår. 120kr
Airfix Harrier GR7 och FA2 1:72 - Det är två modeller i en box alltså. Den ena är en gammal Airfix med upphöjda panellinjer och den andra nyare med nedsänkta. 180kr
Airfix Bristol Fighter 1:72 - Har klippt en liten bit i lådan men det är inget fel med innehållet. Påsen med delarna är oöppnad. Gratis om du köper en annan modell också.

Som sagt byter jag gärna också. Modeller jag är intresserad av är: De flesta svenska flygplan, möjligtvis några ryska jetplan, Do 217N/J och Strv 103. Helst i skala 1:72 eller 1:48. 1:35 för stridsvagnar.

Finns i Uppsala att hämta. Kan skicka men då står köparen för frakten. Priserna kan diskuteras vid snabb affär, och vid köp av flera modeller blir det lite billigare.

Bild
Senast redigerad av felle-j den 11 okt 2014, 16:54, redigerad totalt 2 gång.
felle-j
Inlägg: 223
Blev medlem: 26 jul 2014, 20:07
Namn: Felix
Ort: Uppsala

Re: Modeller av olika slag säljes/bytes

Inlägg av felle-j »

Dessa två säljes/ bytes nu också:

Airfix Westland Sea King 1:72 - Komplett. Påse oöppnad. 100kr
Revell Sd.Kfz. 251/1 Ausf. B 1:76 - Påse öppnad men den är komplett. Det följer ockå med en liten basplatta med en mur, typ ett litet diorama. Några figurer också. 50kr

Bild
felle-j
Inlägg: 223
Blev medlem: 26 jul 2014, 20:07
Namn: Felix
Ort: Uppsala

Re: Flyg, fordon, båt m.m. säljes/bytes

Inlägg av felle-j »

Hummern är såld och priser på övriga modeller är sänkta lite.
Skriv svar