Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i SWE

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
piosa
Inlägg: 17
Blev medlem: 29 jun 2012, 12:04

Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i SWE

Inlägg av piosa »

Jag har införskaffat metallband till en liten Pz.Kpfw 35(t). Och jag skulle gärna vilja prova på att använda AK-I's vätska för detta ändamål. http://www.ak-interactive.com/ecomm/ind ... 6325&idc=3.

Jag undrar därför om det finns någon som vet om det finns någon firma i Sverige som säljer detta, då jag helst vill stödja svenska bolag så långt det är möjligt. Det vore tacksamt i så fall om denna firma även förde MIG's 502 Abteilung färger, då jag har en beställning på gång från japan med lite Star Wars prylar som skall byggas och vädras.

Jag vore väldigt tacksam om någon kunde tipsa mig om detta, då det oftast kostar mer i frakt om jag skall hålla på och beställa från många olika.

Mvh Pierre
//Jag har anammat en ny filosofi: Trial and Error.
Tyvärr mest Error...
Emil_Juhl
Inlägg: 410
Blev medlem: 26 jan 2012, 06:08
Ort: Malmö

Re: Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i

Inlägg av Emil_Juhl »

Hej Pierre!

Ministuff.se brukar ha mycket av AK's grejer.
Slå en kik där.

Och om du får tag på Burnishing Fluid så får du hemskt gärna posta några bilder på resultatet. Jag är själv sugen på att testa själv.

Lycka till!
Mvh
Emil Juhl
BjörnK
Inlägg: 287
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:25
Ort: Noueva Estockholmo

Re: Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i

Inlägg av BjörnK »

Tjenare!
Köpte en flaska av Markus "Ministuff". Fungerade kanonfint. Banden som jag la som last på flaket till min Henschel är behandlade med det. Jag har nog kört fyra par band med en flaska hittills och det fungerar fortfarande! MEn glöm inte att tvätta banden ordentligt med Aceton innan man badar dem i vätskan.
Bild

//B
MiniStuff
Inlägg: 705
Blev medlem: 09 mar 2012, 13:18
Ort: Arvika, Värmland

Re: Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i

Inlägg av MiniStuff »

Hej Pierre!


Jag bör ha 1st flaska kvar av AK's burninshing fluid, får dock dubbelkolla på lagerhyllan först. Har även de flesta Abteilung-färgerna hemma, finns på hemsidan.

/M
piosa
Inlägg: 17
Blev medlem: 29 jun 2012, 12:04

Re: Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i

Inlägg av piosa »

Ministuff, det låter mycket intressant, du kan väl höra av dig om det är så att du har en sådan, jag hittar inget på din hemsida? Jag köper direkt då jag ser att du har de färgerna av MIG som jag saknar..
//Jag har anammat en ny filosofi: Trial and Error.
Tyvärr mest Error...
MiniStuff
Inlägg: 705
Blev medlem: 09 mar 2012, 13:18
Ort: Arvika, Värmland

Re: Söker butik som har A-K Interactives Burnishing Fluid i

Inlägg av MiniStuff »

Pierre, du har meddelande väntandes...

/Mrks
Skriv svar