Köpes, dekaler till Strv 122

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Fredrik_B
Inlägg: 95
Blev medlem: 15 jul 2012, 09:53
Ort: Sollentuna

Köpes, dekaler till Strv 122

Inlägg av Fredrik_B »

Hej,

Efter att ha påbörjat hobby boss 122:a ansåg jag att det var allt för mycket jobb att få till den bra, så jag bestämde mig för att para ihop den med min 122 konvertering från HKCW.. Nu sitter jag och slipar bort antislip-ytor och undrar om det var så smart stressa på med hobby boss jämfört med att köpa en tamiya.. men men, det blir väl klart snart.

Vagnen ska representera en av vagnarna från norrbottens regemente, de med de vita namnen, ex lucifer mfl.

Är det någon där ute som är villig att sälja en uppsättning namn från etchelon-arket. Jag behöver inte hela settet och tänkte att alla som har använt det borde ha fått ett antal namn till övers.

/Fredrik B
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
Fredrik_B
Inlägg: 95
Blev medlem: 15 jul 2012, 09:53
Ort: Sollentuna

Re: Köpes, dekaler till Strv 122

Inlägg av Fredrik_B »

Då får jag verkligen hoppas på begagnat marknaden då.

/Fredrik
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Köpes, dekaler till Strv 122

Inlägg av SvenYoung »

Hej Fredrik!

Accurate-Armour verkar har båda Strv122 dekalarken från Echelon hemma. Bra service har de också (och rimligt porto).

http://www.accurate-armour.com/showarmd ... subcat=237
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Fredrik_B
Inlägg: 95
Blev medlem: 15 jul 2012, 09:53
Ort: Sollentuna

Re: Köpes, dekaler till Strv 122

Inlägg av Fredrik_B »

Nu har jag beställt av Accurate-Armour.
Tack för hjälpen.

/Fredrik B
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
Skriv svar