SÅLD! Soar Art Workshop 1:35 Dora Railway Gun

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Morgan
Inlägg: 213
Blev medlem: 09 jan 2022, 13:19

SÅLD! Soar Art Workshop 1:35 Dora Railway Gun

Inlägg av Morgan »

Den här enorma byggsatsen köpte jag begagnad för ett halvår sedan med avsikten att bygga den, men det kommer tyvärr inte att bli av har jag insett. Vare sig tiden eller energin för detta flerårsprojekt kommer inte att finnas, och jag vill inte heller släpa med mig den enorma lådan under kommande flyttar gång på gång på gång.

https://www.scalemates.com/kits/soar-ar ... ra--128965

Den är dessvärre inte längre helt i nyskick utan delvis påbörjad men helt komplett. Jag har limmat ihop granaterna och drivladdningen samt grundmålat de sex bitarna, som tillsammans utgör basplattan, i ljusgrått och även spraymålat järnvägsrälsarna i en mörkare metallnyans.

I nyskick kostar den här byggsatsen ca 10.000:- och jag begär därför 6.000:- för den.

Köparen bör nog av praktiska skäl själv hämta lådan, som är 102x51x33 cm stor och väger uppskattningsvis 30 kilo. Att skicka den skulle kosta ett enormt pengabelopp i frakt, och så finns ju också risken för transportskador.

Priset jag begär är förhandlingsbart, men jag accepterar inte några skambud. Jag ger det ett halvår eller så att få den såld, sedan så hamnar den i plaståtervinningen, för jag tycker mest att den enorma lådan är i vägen hemma.

Vänligen, Morgan
Senast redigerad av Morgan den 15 jun 2022, 17:55, redigerad totalt 1 gånger.
12kill
Inlägg: 1
Blev medlem: 19 feb 2022, 16:33
Namn: Jan Ekström

Re: Säljes: Soar Art Workshop 1:35 Dora Railway Gun

Inlägg av 12kill »

Hej Morgan är intresserad av denna modell. Hur ser du på ett pris på 4000:- och jag hämtar naturligtvis lådan hos dig. MVH Jan Ekström
Morgan
Inlägg: 213
Blev medlem: 09 jan 2022, 13:19

Re: Säljes: Soar Art Workshop 1:35 Dora Railway Gun

Inlägg av Morgan »

12kill skrev: 19 feb 2022, 19:21 Hej Morgan är intresserad av denna modell. Hur ser du på ett pris på 4000:- och jag hämtar naturligtvis lådan hos dig. MVH Jan Ekström

Hej Jan,

det är en person före dig som har anmält intresse för att köpa den så denna person går före i "kön". Men om han skulle ändra sig så hör jag av mig till dig.

Vänligen, Morgan
Morgan
Inlägg: 213
Blev medlem: 09 jan 2022, 13:19

Re: SÅLD! Soar Art Workshop 1:35 Dora Railway Gun

Inlägg av Morgan »

SÅLD!

Vänligen, Morgan
Skriv svar