KÖPES! KittyHawk Jaguar!

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Anders.Edblad
Inlägg: 1060
Blev medlem: 19 feb 2012, 19:19

KÖPES! KittyHawk Jaguar!

Inlägg av Anders.Edblad »

KittyHawk har ju slutat och den här har jag alltid velat bygga, den Engelska versionen av Jaguar. Är det någon som kan tänkas sälja en till mig?
KH Jaguar.JPG
KH Jaguar.JPG (47.09 KiB) Visad 2130 gånger
Anders E
daza
Inlägg: 168
Blev medlem: 25 apr 2019, 19:39
Namn: Daniel Zachrisson

Re: KÖPES! KittyHawk Jaguar!

Inlägg av daza »

Den verkar finnas hos Misterkit i Milano: https://www.misterkit.com/product/16912 ... -gr.1-gr.3

Har flera gånger hittat saker där som inte gått att få tag på någon annanstans, och det har varit lika smidigt att handla där varje gång.

/Daniel
Björn Fransson
Inlägg: 3574
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: KÖPES! KittyHawk Jaguar!

Inlägg av Björn Fransson »

Jag är själv på jakt efter Kittyhawkmodeller, enligt Alfa Hobbys hemsida kan man fortfarande beställa dem. Men jag har mailat dem och återkommer när jag fått svar om läget där. Du kan ju också maila dem direkt, kanske kan de ta våra önskningar samtidigt. :)

https://www.alfahobby.se/sepecat-jaguar-gr-1-gr-3-1
Anders.Edblad
Inlägg: 1060
Blev medlem: 19 feb 2012, 19:19

Re: KÖPES! KittyHawk Jaguar!

Inlägg av Anders.Edblad »

Daniel, tack för bra tips jag beställde av dom.

Björn, jag köper helst av Svenska handlare men jag gjorde ett undantag den här gången eftersom just den modellen verkar vara svår att få tag på. Modellen dyker säkert upp på ebay eller liknande ställen men priserna kommer antagligen att bli höga typ som de blivit på Wingnut modellerna.

Anders E
Björn Fransson
Inlägg: 3574
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: KÖPES! KittyHawk Jaguar!

Inlägg av Björn Fransson »

Anders.Edblad skrev: 09 jul 2021, 11:45
Björn, jag köper helst av Svenska handlare men jag gjorde ett undantag den här gången eftersom just den modellen verkar vara svår att få tag på. Modellen dyker säkert upp på ebay eller liknande ställen men priserna kommer antagligen att bli höga typ som de blivit på Wingnut modellerna.

Anders E
Klokt. Enligt Alfa är de hopplösa att få tag i. Lyckades hitta vad jag sökte (MIG-25PU) i Tyskland.
Skriv svar