Sökes. En limtub
Sökes. En limtub
Låter kanske konstigt men har någon en gammal uttorkad Brifixtub liggande i någon gammal modellåda?
-
Re: Sökes. En limtub
Hej Björn,
Det är inte så att det är någon speciell del av tuben du behöver, som går att ersätta med ngt annat?
Mvh
Rickard
Det är inte så att det är någon speciell del av tuben du behöver, som går att ersätta med ngt annat?
Mvh
Rickard
Jag har för mig att det ligger en gammal Britfixtub nånstans, men även efter idogt letande så lyckes den hålla sig undan. Vilket inte är så underligt med den oreda som alla småprylarna ligger i. Så slutsatsen blev att här måste organiseras och städas upp! Däremot så gjordes det iallafall några fynd som kan vara av intresse, inget Britfix , men en Academy, två Matchbox och en Humbrol.
Kan någon av dessa vara av Intresse?
Kan någon av dessa vara av Intresse?
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox tuber måste vara rariteter! Jag har en sån humbrol tub i bruk just nu, hoppas det finns kvar att köpa ny, när jag tömt den.
/Neil
/Neil
Tack för sökandet. ar sett tavlor av hela gjutstammar så jag tänkte göra en tavla till hobbyrummet med en påsairfix, min första hobbykniv och en limtub så det är därför jag jagade Britfix.
Hej!
Du har PM!
Jag hade en uttorkad bland mina gamla modellkartonger.
Göran
Du har PM!
Jag hade en uttorkad bland mina gamla modellkartonger.
Göran
Paint it black !
Frasse du har PM