Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
kai
Inlägg: 949
Blev medlem: 29 jan 2012, 21:26
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Inlägg av kai »

Vi börjar installera oss på Skytteholmsskolan fr o m 18:30 nu på fredag 2016-04-15. Vi ska tömma matsalen, städa, fylla gymnastikhallen, bygga kansliet och sätta upp så mycket av allt annat vi kan. Vi avslutar med hamburgare på Max.
För detta sökes nu frivilliga. Ju fler vi är, desto fortare blir vi klara.

Vi behöver också frivilliga för nedmonteringen på söndag efter 16:00. Vi ska tömma gymnastikhallen, tömma matsalen, städa, möblera matsalen, plocka ihop all utrustning. Vi avslutar med hamburgare på Max.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Inlägg av Stellan »

Jo, jag lär bli med på söndag efter stängning men lär knappast kunna ta med mig mängder av utrustning och sopor. Får försöka ta med det som går på lördag kväll.
Stellan Schroeder Englund
Lerxzt
Inlägg: 1014
Blev medlem: 20 okt 2013, 15:57
Namn: Mikael Byström
Ort: Morgongåva

Re: Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Inlägg av Lerxzt »

Kommer vara på plats :)

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Inlägg av Joakim Hultman »

Plikten framför allt!
Peter W
Inlägg: 5
Blev medlem: 07 mar 2016, 22:10
Namn: Peter Wikander

Re: Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Inlägg av Peter W »

Tjena, jag kan vara med på fredag.
kai
Inlägg: 949
Blev medlem: 29 jan 2012, 21:26
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Re: Frivilliga sökes till 08-Open: Uppmontering och möblering på fredag, städning på söndag

Inlägg av kai »

Strålande, tack alla så här långt!
Skriv svar