Byggmöte blev pizzamöte, 11/6.

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Byggmöte blev pizzamöte, 11/6.

Inlägg av Joakim Hultman »

Eftersom nycklarna till föreningslokalen var på semester så uteblev tyvärr terminens sista byggmöte. Ett par av oss som dykt upp och stod snopna vid den låsta dörren gick till Tallkrogens Pizzeria för en stadig middag och modellsnack istället.

Vi satte upp en lapp på dörren till föreningslokalen som förklarade läget i all korthet, men vi beklagar om någon dök upp och styrde kosan hemåt med oförrättat ärende.

Nu är det sommaruppehåll, och nästa byggmöte blir mot slutet av augusti. Bygg väl i värmen och regnet, kamrater!
Stellan
Inlägg: 5636
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Byggmöte blev pizzamöte, 11/6.

Inlägg av Stellan »

Ja... jag får be om ursäkt för att min närvaro var frånvarande. Min närvaro var i en hängmatta, lätt frånvarande även där. Vilken ursäkt Nyckelbärare # 2 har (han var ju ändå där!) får han redovisa själv :)

Stort tack för en trevlig och välbesökt termin, hur det blir med min fortsatta närvaro och frånvaro efter sommaren får vi se. Ska försöka att pricka in F 10 Memo. Golden Model i Riga är ju redan bokad i alla fall.
Stellan Schroeder Englund
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Byggmöte blev pizzamöte, 11/6.

Inlägg av Joakim Hultman »

Ingen fara Stellan, shit happens! ;) När vi möttes på Midsommargården förut hände det ju också att vi blev utlåsta från terminens sista byggmöte. Det var nästan tradition, liksom.
Lerxzt
Inlägg: 1014
Blev medlem: 20 okt 2013, 15:57
Namn: Mikael Byström
Ort: Morgongåva

Re: Byggmöte blev pizzamöte, 11/6.

Inlägg av Lerxzt »

Jocke.. Ni fick ju se Pizzor byggas trots allt (och inte av plast som tur e' )!!

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Skriv svar