Månadsmöte 5 maj

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Månadsmöte 5 maj

Inlägg av Stellan »

Så var det dags för maj månads månadsmöte, den 5 maj klockan 18.00 i lokalen på Hägervägen 60 uti Tallkrogen.

Utlyste ju att jag tänker ta med mig en del DVD för dem som kanske vill byta eller köpa. Drar med mig en del modeller också. Vad jag förstått så finns det några till som kommer att göra så. Kom och fynda!
Stellan Schroeder Englund
olindau
Site Admin
Inlägg: 779
Blev medlem: 09 jan 2012, 07:57
Namn: Olle Lindau
Ort: Sollentuna

Re: Månadsmöte 5 maj

Inlägg av olindau »

Lite bilder från månadsmötet hittar ni här:

http://www.ipmsstockholm.se/home/manadsmote-maj-2015/
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Månadsmöte 5 maj

Inlägg av Stellan »

Tack för visat intresse av modeller och DVD-filmer. Trevligt att några fler hörsammade uppmaningen. Trevligt också att det kom ett par nya/halvnya ansikten på mötet, fortsätt att fånga upp presumtiva medlemmar!
Stellan Schroeder Englund
pxpxpx
Inlägg: 28
Blev medlem: 03 jul 2014, 03:09
Namn: M. Sandell

Re: Månadsmöte 5 maj

Inlägg av pxpxpx »

Sjukt roligt (ni är knäppa hela bunten, love it! :D), tack!

Det är alltid lite nervöst att vara "that new guy", men ni var alla awesome och jag ser redan fram emot nästa möte! :)
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Månadsmöte 5 maj

Inlägg av Stellan »

pxpxpx skrev:Sjukt roligt (ni är knäppa hela bunten, love it! :D), tack!

Det är alltid lite nervöst att vara "that new guy", men ni var alla awesome och jag ser redan fram emot nästa möte! :)
Kul att det passade dig, Magnus! Härnäst är det byggmöte 19 och 28 maj samt månadsmöte 2 juni.
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar