Medlemsavgiften för 2015

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Per.V
Inlägg: 300
Blev medlem: 26 jan 2012, 09:54
Namn: Per Wildarve
Ort: Gothem Gotland

Re: Medlemsavgiften för 2015

Inlägg av Per.V »

Får men någon bekräftelse när man betalt in medlemsavgiften.
Betalde 12/2, har inte hört något.
Per Vildarve. Gotland
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: Medlemsavgiften för 2015

Inlägg av Janne Nilsson »

Hej Per!

Ursäkta att jag frågar, men jag ser att du bor på Gotland. Menar du verkligen avgiften till IPMS Stockholm eller kan det vara avgiften till IPMS Sverige? Inte så att vi utestänger någon, vill bara försäkra mig att det är Stockholm det gäller.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Per.V
Inlägg: 300
Blev medlem: 26 jan 2012, 09:54
Namn: Per Wildarve
Ort: Gothem Gotland

Re: Medlemsavgiften för 2015

Inlägg av Per.V »

Jo, det är Stockholm.
Per Vildarve. Gotland
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: Medlemsavgiften för 2015

Inlägg av Janne Nilsson »

Ok, medlemsavgiften för2015 bestäms på kommande årsmöte. Något opraktiskt kan tyckas?

Själv kommer jag att verka för att årsavgiften bestäms i förväg istället. Förmodligen därför du inte har fått svar? Annars kanske Brian kan utveckla.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Per.V
Inlägg: 300
Blev medlem: 26 jan 2012, 09:54
Namn: Per Wildarve
Ort: Gothem Gotland

Re: Medlemsavgiften för 2015

Inlägg av Per.V »

Ok,tack för svar.
Per Vildarve. Gotland
Skriv svar