IPMS Stockholm reser till C4 Open.

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

IPMS Stockholm reser till C4 Open.

Inlägg av Janne Nilsson »

Hallå alla byggare!

Håller på att sätta samman en subentionerad resa till C4 Open. 200:- tur och retur för medlemmar. Försöker få ihop en liten buss eller åtminstone en vanlig bil. Vi åker tidigt 24/10 och är hemma på kvällen/natten 26/10.

Boende ordnar man själv, men behöver ni tips och alternativ så kan jag hjälpa med det.

Mejla mig om intresse finns.

j.b.nilsson@bredband.net

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Janne Nilsson
Inlägg: 2217
Blev medlem: 27 jan 2012, 19:33
Ort: Stockholm. Nordens Venedig.

Re: IPMS Stockholm reser till C4 Open.

Inlägg av Janne Nilsson »

Påminnelse för alla att anmäla sig. Före 18/10. Som det ser ut nu så finns det risk för att mindre bil väljs om inga fler tillkommer.

Så har ni inte fått ett bekräftat mejl från mig så måste ni kontakta mig.
Att man har nämt att man är intresserad räcker inte. Anmälan är bindande.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar