ComicCon 3-5 nov Stockholmsmässan

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Ola K
Inlägg: 23
Blev medlem: 30 apr 2018, 10:47
Namn: Ola Kjellberg

ComicCon 3-5 nov Stockholmsmässan

Inlägg av Ola K »

Hej!
Är detta något för IPMS att delta i och få visa upp föreningen? IPMS var ju med på Scifi world för några år sedan innan pandemin. Bra tillfälle visa upp den mer fantasy och science fiction betonade delen av föreningen och värva bya medlemmar?

Mvh
Ola
kai
Inlägg: 949
Blev medlem: 29 jan 2012, 21:26
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Re: ComicCon 3-5 nov Stockholmsmässan

Inlägg av kai »

Deras kontaktsida för utställare verkar inte funka så bra, men jag får inte intrycket att vi skulle få bord gratis.
Ola K
Inlägg: 23
Blev medlem: 30 apr 2018, 10:47
Namn: Ola Kjellberg

Re: ComicCon 3-5 nov Stockholmsmässan

Inlägg av Ola K »

Ok, jag har aldrig varit på Comicon tidigare, har de ingen kontaktsida där man frågar?

Däremot såg jag att Scifi World kommer tillbaka till Stockholm och denna,gång Solnahallen 2-3 mars 2024. IPMS var med 2016 innan pandemin om jag minns rätt fast då på Stockholmsmässan? Kanske en bättre mässa visa upp föreningen än Comicon?

Mvh
Ola
Senast redigerad av Ola K den 30 okt 2023, 09:38, redigerad totalt 1 gånger.
Ola K
Inlägg: 23
Blev medlem: 30 apr 2018, 10:47
Namn: Ola Kjellberg

Re: ComicCon 3-5 nov Stockholmsmässan

Inlägg av Ola K »

Jag mejlade dem på kontaktsidan för flera veckor sedan, men de har inte svarat om IPMS kan ställa ut utan kostnad som ideell förening.

Scifi World som IPMS var på 2016 (inga mässor sedan 2016 i Stockholm) borde väl vara högintressant att delta i igen? Den är tillbaka i Stockholm 2-3 mars 2024.
Mvh
Ola
Skriv svar