All mötesverksamhet fortsatt inställd

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

All mötesverksamhet fortsatt inställd

Inlägg av Joakim Hultman »

De flesta av er har säkert sett det meddelande som gick ut från styrelsen via E-post, men för säkerhets skull skriver jag ändå här också.

All mötesverksamhet är tills vidare lagd på is, på grund av det rådande läget. Även om det inte framgår av vårt möteskalendarium så är det alltså inget byggmöte imorgon, och med all sannolikhet blir det inga fler möten innan terminen är slut.

Om alla tar sitt ansvar och följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer, samt med en nypa tur, så kanske vi kan ordna byggmöte längre in på sommaren istället. Stay tuned!
Stellan
Inlägg: 5634
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: All mötesverksamhet fortsatt inställd

Inlägg av Stellan »

Funderade på det för en liten stund sedan då jag såg att AA fortsatt köra sina möten i lokalen som vanligt. Kan dock tänka mig att många modellbyggare inte har något emot lite egentid emedan AAs deltagare gärna inte sitter ensamma. Och med det sagt så tycker jag att ni ska höra av er till någon om ni känner att ni är för isolerade och behöver höra en röst.
Stellan Schroeder Englund
kai
Inlägg: 946
Blev medlem: 29 jan 2012, 21:26
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Re: All mötesverksamhet fortsatt inställd

Inlägg av kai »

Japp, vi har ju IPMS Stockholms virtuella byggmöte på Skype. Skicka mig er Skype-adress så lägger jag till er.
Skriv svar