Småskaligt bokslut 2017.

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Småskaligt bokslut 2017.

Inlägg av Joakim Hultman »

Henrik R skrev:Mr Hultman. Den där Ubåten är förjäkla läcker, Vilket resultat! Även hela bokslutet är mycket väl godkänt. Snyggt!
Tackar hjärtligast! :)
Det framgår inte av bilden, men jag klantade mig rejält med fenorna baktill, som blev snea i förhållande till tornet! Men i övrigt är jag väldigt nöjd med den.
Daniel_A skrev:Kul att se dina smäckra små konstverk. Alltid supercoola förebilder. Som pendlare är jag van att vänta på försenade tåg, så jag kan hålla mig ett tag till vad gäller Pjotr.
Tack Daniel! ^_^
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: Småskaligt bokslut 2017.

Inlägg av Janne.S »

Tjusiga små läckerheter :)
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Småskaligt bokslut 2017.

Inlägg av Joakim Hultman »

Tack Janne!
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Småskaligt bokslut 2017.

Inlägg av Björn Fransson »

Fantastiskt fina små godingar! Härlig vädring på Renaulten (hade ingen aning om att de även byggde sådana maskiner!)
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Småskaligt bokslut 2017.

Inlägg av Joakim Hultman »

Tack Björn! Faktum är att Renault var rätt flitiga stridsvagnsbyggare. :)
Skriv svar