Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lennart

Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av Lennart »

Fick idag hem en enkel men intressant modell från Ukraina,AMP:s modell av den ryska miniubåten Piranha (Piraja)
Kul och intressant objekt tycker jag.Lennart
Bild
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av Stellan »

Så nu blir det dio med HKP 4 och en sjunkbombad miniubåt i Hårsfjärden? Glöm inte minkfamiljen på stranden som tittar på spektaklet...
Stellan Schroeder Englund
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av Henrik R »

haha helt rätt! inte bara minkarna utan sälarna ligger och flår sig själva på en kobbe. Försvarministern reppelerar från HKP:n :-)

Intressant objekt Lennart! Är det "pure Russian style" på plasten? den ser faktiskt helt ok ut på bild!
Lennart

Re: Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av Lennart »

Nej du Stellan ,inget dio till denna modell.Skall ha den brevid min India ubåt. Anledningen till minkarna i Hårsfjärden, var att det väntade på att kylskåpsdörren skulle öppnas ,FISK,FISK FISK !!

Kvaliten känns lite som "slagtålig Hammaplast Henrik,ungefär som Icm ,och Zveda modeller / Lennart
Erik_G
Inlägg: 1028
Blev medlem: 26 jan 2012, 22:26
Namn: Erik Gustavsson
Kontakt:

Re: Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av Erik_G »

Nä nä nä nä.. den där ubåten FINNS INTE enligt Maj Wechselman..

Har de en modell av den där bandgående ubåten som man hade hittat spår efter så måste jag ha en sån..
Lennart

Re: Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av Lennart »

Ha ,jo jag kommer ihåg det där svamlet Erik :lol: Det kanske kommer en sån också till slut.För det är intressant om man kollar filmen.Den lilla ubåt som visas en bit in i början ,och sedan samma typ som sänks ned i vattnet .Skulle kunna vara den typen./Lennart
http://www.youtube.com/watch?v=AxwLdB1im9Q
tiking
Inlägg: 840
Blev medlem: 18 mar 2012, 22:58
Ort: Falun
Kontakt:

Re: Intressant tillskott till ubåtsamlingen

Inlägg av tiking »

Nu kommer detta blir en toppen Bygget Lennart.
Charles King
_________________________________
My Website:
http://one-step-further.webs.com/
Skriv svar