Bedford MK, Aircraft tactical refueller 1/76

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Bedford MK, Aircraft tactical refueller 1/76

Inlägg av Stellan »

Bild
Jupp, det är självklart en Airfix. Någon som trodde något annat. Mina flygplan och alla andra gästande dito behöver en tankbil. Påbörjade denna i somras och har legat färdig för målning sedan dess. Målade den igår och lite camou och lera i dag. Ska bara på ett par dekaler så är den färdig.
Stellan Schroeder Englund
Lennart

Re: Bedford MK, Aircraft tactical refueller 1/76

Inlägg av Lennart »

Det kan aldrig vara fel att tänka,f"låt tanka menar jag. Varje gång jag ser dessa Airfix flygrelaterade fordon så tittar jag i mina egna dito lådor,men varför är det så svåååårt att få byggt dem. Du utför en bragd Stellan.Jag kanske måste gömma mina travar med pc :? Fin var den,men varför hade man svart i camot egentligen på bilarna?? Det gamla var duvblå och gula,men camot på flygkärrorna var nästan samma.Och en anna sak,A bombarna var vita från början,men tankbilarna var gröna och svarta .Kanske koldammet var utspritt på baserna??Nu har jag tankat,tänkt menar jag förstås/Lennart
Skriv svar