Däckskanon

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Däckskanon

Inlägg av Henrik R »

Mästerligt som vanligt Lennart! grymt jobb.
Lennart

Re: Däckskanon

Inlägg av Lennart »

Yupp Stellan,det kommer ! Tar der allt eftersom.Det som jag tycker är kul att visa, är hur man med små färgpyttar kan öka respektive minska dramatik i en bild.
När det hela är färdigt så skall den fotas utomhus,mina lysrör ger inte rättvisa till färgerna.Och så är jag så dålig på skärpa i mina bilder.Men jag jobbar på det :D
Tack så länge /Lennart
molgam
Inlägg: 206
Blev medlem: 15 jan 2012, 20:55
Namn: Jonas D

Re: Däckskanon

Inlägg av molgam »

Vansinnigt snyggt Lennart!

Får vi se den och dig på Open?

Jonas
Lennart

Re: Däckskanon

Inlägg av Lennart »

Tack ska du ha Jonas,kul att höra från dig ! Jag kommer inte att ha det hela färdigt ännu på några veckor,och jag kommer tyvärr inte på 08.Lennart
Lars Befring
Inlägg: 2326
Blev medlem: 05 feb 2012, 19:05
Namn: Lars Befring
Ort: Stockholm

Re: Däckskanon

Inlägg av Lars Befring »

Lennart skrev:Tack ska du ha Jonas,kul att höra från dig ! Jag kommer inte att ha det hela färdigt ännu på några veckor,och jag kommer tyvärr inte på 08.Lennart
Vi ska nog tjata ner dig till slut!!!

=)

/L
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Skriv svar