Motorn är jag ganska nöjd med. Tamiya var hyggliga nog att inkludera dekaler till den.

Landningsställen blev också rätt bra.

Cockpit blev ok, men instrumentdekalen blev rätt kass för jag satt med väldigt dålig belysning medan jag tryckte dit den. Hämta lampa är jobbigt, lol.

Målade spinnern själv. Primade med tamiya vit, använde tamiyas böjbara tejp och lindade så gott det gick runtom, och sprutade sedan svart. Det blev ok.

Detta är strax innan blanklack för dekaler. Använt Mr. Hobby och Tamiyafärger.

Brydde mig inte om att mottla sådär jättemycket där korsen ska sitta. Tyvärr gick jag lite överbord med chipping på högervingen. För sent att åtgärda nu.

Gillade inte idén av att smeta på en såpass stor dekal för bandet, så blandade min egen blå så gott det gick och maskerade av och målade själv.

Hon är blanklackad nu. Verkade räcka gott med ett lager, hon blev så blank så. Imorgon blir det dekaler. Förhoppningsvis är det "smooth sailing" härifrån.
Det är en lite klurig modell; man kan byta runt motorhuvarna och oljekylaren i öppet läge för att visa upp modellen ordentligt, men delarna vill inte passa sådär jättebra. Tamiya inkluderade magneter men tycker inte det blir riktigt tajt ändå. Sen var jag tvungen att fylla massa luckor och dylikt både på vingar och flygkroppen om jag ville bygga version A, vilket var lite drygt. Men verkar ha lyckats bra med det eftersom det inte finns ett spår av dem efter ett lager färg. Alltid nåt.