På byggbordet: Little Willie

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lurifax
Inlägg: 907
Blev medlem: 09 feb 2012, 20:12

Re: På byggbordet: Little Willie

Inlägg av Lurifax »

Den är ju superfräck! Och superfräckt målad!

Dock får jag panik när jag ser alla gjutstammar som ska klippas bort. Jag hör konstanta "pling" och ser avbrutna delar inne i mitt huvud när jag ser det. :)

Men du har ju lyckats förträffligt med att rensa upp modellen. Ett duktigt hantverk må jag säga.
holst

CU@C4
Lerxzt
Inlägg: 1014
Blev medlem: 20 okt 2013, 15:57
Namn: Mikael Byström
Ort: Morgongåva

Re: På byggbordet: Little Willie

Inlägg av Lerxzt »

Den blev ju en riktigt fin liten en! Bra jobbat :D

Angående gjutstammarna så har jag en liten Vespa av samma tillverkare som jag lade längst in i stashen när små 0.2 mm bromsvajrar mm. satt med en mängd gjutstammar högt och lågt. Dessa måste nog ersättas efter första "klippet" :roll: och jag hade inte modet...

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3653
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: På byggbordet: Little Willie

Inlägg av magnusf »

Vilken tuff liten låda! Trots alla nitarna tycker jag den ser nästan lite modern ut, inte 100+ i alla fall. Den blev väldigt fin i all sin enkelhet!

Hälsningar

Magnus
Skriv svar