Bonjour Messeieurs Pawnees " färdigt

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
AndersR
Inlägg: 221
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:03

Re: Bonjour Messeieurs Pawnees " färdigt

Inlägg av AndersR »

Härliga minidioramor du bygger. Det jag inte direkt uppfattar när jag ser detta är om indianerna och pälsjägaren är vänligt inställda till varandra eller inte. Fast å andra sidan så får det ju en att titta närmare för att få svar på den frågan.

Har du kollat här: https://www.modellbau-koenig.de/en/Arti ... B615%5D%7D
Dom har några av satserna i lager.

/Anders
Lennart 12
Inlägg: 1914
Blev medlem: 19 dec 2013, 16:46
Namn: Lennart Alvhult

Re: Bonjour Messeieurs Pawnees " färdigt

Inlägg av Lennart 12 »

Ha ha, ja varför inte. Jo den utsträckta armen ser jag också som en välkomst gest. Jag tycker själv att han var lik den där killen som sjöng/ sjunger i Arvingarna" minns inte hans namn ?

Tack så mycket Magnus .
//Lennart
Lennart 12
Inlägg: 1914
Blev medlem: 19 dec 2013, 16:46
Namn: Lennart Alvhult

Re: Bonjour Messeieurs Pawnees " färdigt

Inlägg av Lennart 12 »

Tack och bock Anders.
Nja man kan ju kanske tolka det olika, jag ser det som att han längst bak hälsar honom välkommen , med sin utsträckta arm .
Tack även för länken, där fanns de jag sökte.
//Lennart
Spad16
Inlägg: 314
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:46
Namn: Neil Crawford
Ort: Kungälv

Re: Bonjour Messeieurs Pawnees " färdigt

Inlägg av Spad16 »

Mycket snyggt Lennart, och ovanligt. Har nog aldrig sett en Indian diorama förut.
/Neil
Lennart 12
Inlägg: 1914
Blev medlem: 19 dec 2013, 16:46
Namn: Lennart Alvhult

Re: Bonjour Messeieurs Pawnees " färdigt

Inlägg av Lennart 12 »

Tackar allra ödmjukast Neil ! Det är väl inte så vanligt kanske . Jag hoppas det kommer fler i Masterbox utgåva , eller sådana som man kan konvertera.
//Lennart
Skriv svar