Modeller klara 2021.

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
John Lindbom
Inlägg: 226
Blev medlem: 08 apr 2012, 16:08
Namn: John Lindbom
Ort: Norrköping

Modeller klara 2021.

Inlägg av John Lindbom »

Blev bara 4 stycken eller egentligen 5 eftersom den sista är en kombination av två modeller. Hade jag skippat fotoetsen och byggt dem direkt ur lådan hade det nog blivit ett par till.
Leopard 2A7+
Bild
AML-90
Bild
Neubaufahrzeug
Bild
Ural 4320 ZU-23
Bild
Senast redigerad av John Lindbom den 07 jan 2022, 12:43, redigerad totalt 1 gånger.
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3641
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: Modeller klara 2021.

Inlägg av magnusf »

Och du jobbar på med dina fordon John, det är alltid lika kul att se dem!

Panharden är fräck, det är något speciellt med franska pansarbilar, har du byggt någon EBR? Rysslastbilen (antar det i alla fall, den ser rysk ut tycker jag!) på sista bilden är också en favorit med sina stora hjul och snygga kamo.

Hälsningar

Magnus
John Lindbom
Inlägg: 226
Blev medlem: 08 apr 2012, 16:08
Namn: John Lindbom
Ort: Norrköping

Re: Modeller klara 2021.

Inlägg av John Lindbom »

Hej och tack!

Nä, någon EBR har jag inte pillat ihop. Jodå, det är en rysk Ural 4320, fler bilder ligger lite längre ned på sidan.

Mvh: John
Snussugen
Inlägg: 803
Blev medlem: 30 mar 2013, 01:14

Re: Modeller klara 2021.

Inlägg av Snussugen »

Fina byggen, gillar särskilt din Ural. Byggde en sådan själv för ett par år sedan med bror min. Det är något med ryska lastbilar alltså...
Live & let dry.
tiking
Inlägg: 840
Blev medlem: 18 mar 2012, 22:58
Ort: Falun
Kontakt:

Re: Modeller klara 2021.

Inlägg av tiking »

Fina byggen.
Charles King
_________________________________
My Website:
http://one-step-further.webs.com/
Skriv svar