Norsk Leopard 1A5NO - publiserad artikel - s4

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Norsk Leopard 1A5NO - publiserad artikel - s4

Inlägg av SvenYoung »

Lerxzt skrev: 17 maj 2022, 10:23
SvenYoung skrev: 05 maj 2022, 19:40 Jag tittade på dina bilder igen Micke, och du måste fortsätta med PP diot, det är SÅ läckert!
Det kommer att slutföras Sven, men du vet hur det är, finns inte lusten för ett visst projekt så kan det dröja. Men jag är säker på att sugen för att slutföra detta projekt kommer återkomma vad det lider :)

Läste din artikel i MMI och jag är mäkta imponerad! Bra jobbat!

Mvh Micke

Jag förstår precis var du pratar om Micke, och eftersom detta är en hobby så behöver man inte heller stressa fram något om lusten inte finns. Det har jag själv sagt (och skrivit) många gånger - finns ingen mening att sitta och jobba med projekt om inspiration inte finns och det bara suger energi (så länge man inte har kommittat till någon deadline, vilket jag väldigt sällan gör). Då blir inte heller slutresultatet bra. Bättre att pausa. Tro mig, vissa av mina projekt har pausats i flera år innan jag plockat upp dem igen, och det lider varken jag eller någon annan av :-)

Jättekul att du gillade artikeln, tack för att du ville läsa den och för de vänliga orden!
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Skriv svar