Bedford flakbil del 4

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
AndersR
Inlägg: 221
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:03

Re: Bedford flakbil del 4

Inlägg av AndersR »

Tankman skrev: 10 mar 2021, 15:48 Tack för iakttagelsen Anders R om Digger coupé.
Även för min del så ligger dessa äldre DR-kärror varmt om hjärtat då jag började min karriär inom DR 1971 som funktionär (har tom fått ett eget reportage i Bilsport nr 9, 2018).
Framför allt gamla Gassers som var MYCKET underhållande att kolla på när de körde.
Glömde visst uttrycka mitt stora gillande av lastbilen. Även den väcker minnen till liv av hur man önskade att de lastbilar man byggde i början på 70-talet då AMT började släppa sina truckmodeller skulle se ut.

/Anders
AndersR
Inlägg: 221
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:03

Re: Bedford flakbil del 4

Inlägg av AndersR »

Stellan skrev: 10 mar 2021, 17:35 Kan du bara suta vara avvikande, tack. Det blir bara jobbigt att behöva titta på något som inte är a) lerigt eller b) en Me 109.

Nåväl, det ser ut som att du har haft kul med detta meckande. Tycker verkligen att du under de senaste åren höjt ribban på byggande och målande och att du bara har väntat på att sätta tänderna i detta bygge. 40 mm förlängning...lastkran...jox och meck. Jisses, Matsmannen!
Skall du säga med din radda av Fiatar i olkika avvikande utföranden.
Dom var visserligen vädrade men inte särskillt leriga vad jag minns.

Fast kul och uppskattade var dom!

;)
/Anders
Constructionbob
Inlägg: 8
Blev medlem: 12 sep 2020, 16:02
Namn: Robert Thurgren

Re: Bedford flakbil del 4

Inlägg av Constructionbob »

Snygg och rolig!! Bra byggt och många fina detaljer.
Skriv svar