Suchoj Su-15, Trumpeter 1/48

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt ( pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild: 1. Ladda upp din bild/bilder på en fototjänst som t.ex. Imgur eller Flickr. 2. Försök att hålla storleken till 800x600. 3 När du laddat upp bilderna så kopierar du in dess URL när du tryckt på IMG knappen, då får du en IMG tag före och efter URL:en.
Lurifax

Re: Suchoj Su-15, Trumpeter 1/48

Inlägg av Lurifax »

Du får alltid så bra resultat med Vallejos (nya) metallfärger. Jag gillar dem men tycker ibland de är svåra att spruta för att få jämn yta.

En tråkig sak är att jag inte kommer att se någon av dina modeller i år i Gbg. Riktigt tråkigt, men förståeligt, att det blev inställt. Få se om det blir något C4-Open.

Men jag får trösta mig med att se byggena här istället. Tur vi har Internet i dessa dagar.
holst

CU@C4
Björn Fransson
Kontakt:

Re: Suchoj Su-15, Trumpeter 1/48

Inlägg av Björn Fransson »

Lurifax skrev: 22 jun 2020, 16:18 Du får alltid så bra resultat med Vallejos (nya) metallfärger. Jag gillar dem men tycker ibland de är svåra att spruta för att få jämn yta.

En tråkig sak är att jag inte kommer att se någon av dina modeller i år i Gbg. Riktigt tråkigt, men förståeligt, att det blev inställt. Få se om det blir något C4-Open.

Men jag får trösta mig med att se byggena här istället. Tur vi har Internet i dessa dagar.
Tackar! Ska ärligt säga att just den här gör sig bäst med ett visst betraktaravstånd... Underarbetet är inte fullt så bra som det borde vara för en metallblank kärra. :) Ja, trist med Gbg - för min del dock ingen skillnad eftersom jag hade missat det ändå. Men C4 står i kalendern, håller alla tummar för att det blir av!
Skriv svar