Tamiya 1/48 P-51B Mustang #61042 - Klart s. 2

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
nasos79
Inlägg: 102
Blev medlem: 17 sep 2013, 10:56
Namn: Nasos
Ort: Vadstena
Kontakt:

Re: Tamiya 1/48 P-51B Mustang #61042 - Klart s. 2

Inlägg av nasos79 »

Urban Gardini skrev: 20 feb 2020, 07:51 Nu tycker jag att du snackar strunt här. Din Mossie är riktigt fin i mitt tycke och ser bättre ut. Nu är det ju min åsikt men jag tycker att vi bör försöka gå ifrån de överdrivna målningarna till mer subtila variationer.
Hehe, det är intressant hur man tycker helt annorlunda. Tänk bara på att Mosquiton inte ens står i mitt vitrinskåp, utan bara på en hylla, helt oskyddad, eftersom jag inte bryr mig tillräckligt mycket om den. Den var också min första "frihand-målade" modell, så i princip en provbädd, jag sparar den för att testa nya tekniker på den om det behövs. :)

Men vad gäller överdrivna målningar så håller jag med dig. Som sagt så är det bara min bekvämlighet som gör att jag inte har provat nya tekniker i större omfattning. Förhoppningsvis kommer ni att vara mer förtjusta i min T-2. :D
Urban Gardini
Inlägg: 1272
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Tamiya 1/48 P-51B Mustang #61042 - Klart s. 2

Inlägg av Urban Gardini »

Visst är det...
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Skriv svar