Ett svenskt triplan i 1/72
Re: Ett svenskt triplan i 1/72
Starkt jobbat. Det är inte helt lätt att få såna projekt i mål. Jag har velat bygga en sådan här sedan mitten av sjuttiotalet. Kul att få se en sådan byggd.
Mycket bra avslut på ett häftigt bygge! Snyggt blev det!
Snyggt resultat, imponerad!
/Gabriel
/Gabriel
Trevlig byggtråd och slutresultat! Och man har fått lära sig lite svensk flyghistoria på köpet. Tummen upp!
/Fredrik
/Fredrik
Snyggt att få till ett avslut på den här Pelle!
Ett riktigt kul och ambitiöst projekt, ibland känns det som om det inte finns så mycket udda fåglar kvar att bygga men du hittade en!
Hälsningar
Magnus
Ett riktigt kul och ambitiöst projekt, ibland känns det som om det inte finns så mycket udda fåglar kvar att bygga men du hittade en!
Hälsningar
Magnus
-
- Namn: Jens Lindell
Kul att se det färdigt, snyggt bygge! 
Har länge hoppats att någon skulle kunna göra en master åt mig, dekalerna
är tryckta sedan före sekelskiftet, men att hitta någon som skulle tycka sådant är
kul är inte lätt, för man blir inte rik på det, då krävs det mera säljbara saker.
Men sådant är andra bättre på, jag vill göra roliga saker!
Jens

Har länge hoppats att någon skulle kunna göra en master åt mig, dekalerna
är tryckta sedan före sekelskiftet, men att hitta någon som skulle tycka sådant är
kul är inte lätt, för man blir inte rik på det, då krävs det mera säljbara saker.

Men sådant är andra bättre på, jag vill göra roliga saker!
Jens
Daedalus Models
Tack ska ni ha för responsen. Jo, visst är det kul att hitta den de udda fåglarna. Det finns ju några kvar. Och det går alltid att förbättra sådant som redan existerar. Ett stort tack till Jens Lindell för dekalerna också. Visst vore det kul med en resinmodell på detta lilla plan. jag skulle nog rekommendera en lite mer noggrann förlaga först, så kroppen blir mer korrekt än min.
/Pelle
/Pelle