Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till sex bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Elkablar gick sönder eller saknades. Så jag måste beställa nya. Det är därför det inte finns några luftklablar anslutna. Volvolastbilen är från Italeri. Trailern är från JK Model Parts, en 3D-printad sektionsvagn (det betyder att den kan utökas efter dina önskemål; med modifieringar. Lasterna är en blandning av Italeri, 3D-printad leksak som jag modifierade lite och extra tillbehör.
Som vanligt fint, stort och mäktigt! Jag gillar speciellt hur du lyckas representera sådant som är "kladdigt", det är inte så lätt att få det att se rätt ut!
magnusf skrev: 12 aug 2025, 20:20
Som vanligt fint, stort och mäktigt! Jag gillar speciellt hur du lyckas representera sådant som är "kladdigt", det är inte så lätt att få det att se rätt ut!
Lika bra som vanligt!
Det börjar bli väldigt svårt med Z:a testet här är det ingenting som sticker ut direkt.
Lite roligt med ett "renare" ekipage istf Öststatsbilarna som ibland ser tveksamma ut i trafiksäkerhets sammanhang
På tal om trafiksäkerhet prata med chaffisen om lastsäkringen av 20 liters dunkarna....
Z
Som vanligt ett makalöst snyggt bygge. Jag fastnar speciellt för säkringen av lasten där remmarna verkligen ser ut att vara spända. Och allt slitage. Subtilt och på pricken.
Däremot håller Z-testen i att säkringen av dunkarna ser lite ... hm ... osäker ut. Men jag tycker man ser sånt här ibland så det känns inte orealistiskt.
jonaszett skrev: 14 aug 2025, 11:02
Lika bra som vanligt!
Det börjar bli väldigt svårt med Z:a testet här är det ingenting som sticker ut direkt.
Lite roligt med ett "renare" ekipage istf Öststatsbilarna som ibland ser tveksamma ut i trafiksäkerhets sammanhang
På tal om trafiksäkerhet prata med chaffisen om lastsäkringen av 20 liters dunkarna....
Z
Förstår dig men har faktiskt sett svensk lastbil med sånna också.