Domare till 08-Open!

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3653
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Domare till 08-Open!

Inlägg av magnusf »

Hej!

För två veckor sedan gick "stora domarmailet" ut till de som står på våra domarlistor.

Kolla din mail, har du fått stora domarmailet?

* Vill du döma på Open - hör av dig till mig!
* Vill du inte döma på Open - hör av dig till mig!
* Har du inte fått något mail men borde fått det - hör av dig till mig!
* Har du fått mailet men känner att du inte borde fått det - hör av dig till mig!
* Om du vill gå som domarlärling - hör av dig till mig!

Beträffande "Hör av dig till mig": har du fått stora domarmailet så är det bara att svara på det, har du INTE fått det så kan du maila mig via min profil till höger om inlägget här!

Alla som svarat mig har ska ha fått ett mail i retur, de som INTE svarat har fått ett nytt mail idag!

Hälsningar

Magnus och Rickard

Huvuddomare och biträdande huvuddomare, 08-Open 2018
Rickard Malmborg
Inlägg: 279
Blev medlem: 26 jan 2012, 09:28
Ort: Stockholm/Jordbro

Re: Domare till 08-Open!

Inlägg av Rickard Malmborg »

Bra där!
Hör av er alltså!! :-

/R
Lerxzt
Inlägg: 1014
Blev medlem: 20 okt 2013, 15:57
Namn: Mikael Byström
Ort: Morgongåva

Re: Domare till 08-Open!

Inlägg av Lerxzt »

Magnus, under registreringsfliken 08-Open står Jonas mail för kontakt gällande inresse för att döma. Ville bara informera om detta (vet inte om det är korrekt?).

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3653
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: Domare till 08-Open!

Inlägg av magnusf »

Tack Micke, jag ber Kai-Mikael att ändra på studs (tror inte jag kommer åt den, jag kan bara härja här på forum :) )!

Passar också på att påminna er som fått mailet: skicka ett svar till mig antingen ni kan eller inte kan döma, samma sak om ni känner att ni fått mailet utan att ha med domeriet att göra!

Hälsningar

Magnus
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3653
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: Domare till 08-Open!

Inlägg av magnusf »

Vänner!

Jag pushar denna en sista gång, vi har haft en god tillströmning av domare men det finns fortfarande plats för fler och det finns framförallt ganska många som inte svarat överhuvudtaget!

Kolla din mail, har du fått stora domarmailet?

* Vill du döma på Open - hör av dig till mig!
* Vill du inte döma på Open - hör av dig till mig!
* Har du inte fått något mail men borde fått det - hör av dig till mig!
* Har du fått mailet men känner att du inte borde fått det - hör av dig till mig!
* Om du vill gå som domarlärling - hör av dig till mig!

Beträffande "Hör av dig till mig": har du fått stora domarmailet så är det bara att svara på det, har du INTE fått det så kan du maila mig via min profil till höger om inlägget här!

Alla som svarat mig har ska ha fått ett mail i retur!

Hälsningar

Magnus och Rickard

Huvuddomare och biträdande huvuddomare, 08-Open 2018
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3653
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: Domare till 08-Open!

Inlägg av magnusf »

Idag har domarinstruktionerna gått ut via mail till de som anmält sig som domare. Om du anmält dig som domare och INTE fått ett mail med instruktioner så beror det på att jag slarvat, hör av dig till mig då så rättar jag till det!

Kommer du på att du vill döma men inte anmält dig så är det inte för sent på något sätt, hör av dig till mig!

Hälsningar

Magnus
Skriv svar