Ny modell från Meng..

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Ny modell från Meng..

Inlägg av SvenYoung »

.. och en av de absolut mäktigaste sätt jag har sett att presentera en ny modell..

Se'n gör det ju inget att det är en modell man har längtat efter i många år. :-)

Hur häftigt som helst. Meng Rocks!!!

https://youtu.be/mAjvemG8e0o
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Erik_G
Inlägg: 1028
Blev medlem: 26 jan 2012, 22:26
Namn: Erik Gustavsson
Kontakt:

Re: Ny modell från Meng..

Inlägg av Erik_G »

Inte undra på att pansarbyggare aldrig blir färdiga med något och att byggsatserna börjar tangera 700kr strecket.. det är ju miljarder med delar i dem!!
Men håller byggsatsen MENG-kvalitet så lär de ju passa ihop utan några svordomar i alla fall. Kunde jag bara bli klar med min Tunguska vore det kul att ha denna också.
Fenix
Inlägg: 892
Blev medlem: 28 jan 2012, 14:58
Namn: Christer Lind
Ort: Linköping

Re: Ny modell från Meng..

Inlägg av Fenix »

Häftig modell introduktion. Pansar är visserligen inte min grej dock.
Tomcat "US Navy's Last Gunfighter"
Robert A
Inlägg: 556
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:04
Ort: Nacka

Re: Ny modell från Meng..

Inlägg av Robert A »

Även om inte just denna sats intresserar mig inväntar jag deras Leopard 2 A4 jag betällt ser ruskigt fin ut. Skulle vara kul om MENG ökade takten på utvecklingen av nya flygplansmodeller med, de släpper nytt men inte alls i samma takt som AFV. De har ju visat att de är duktiga även på det området.
Plasticbattle
Inlägg: 712
Blev medlem: 26 jan 2012, 16:50
Ort: Sollentuna, Stockholm

Re: Ny modell från Meng..

Inlägg av Plasticbattle »

And that, ladies and gentelmen ..... is how you make an advertisement for a new model release.
Frank Glackin

The problem with common sense, is that it´s not that common!

http://plastic-battle.blogspot.se/
Skriv svar