Behöver hjälp från C4-Open-besökande dansk modellbyggare!

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Herr Katt
Inlägg: 57
Blev medlem: 27 jan 2012, 01:48
Namn: Eduardo Mitchell

Behöver hjälp från C4-Open-besökande dansk modellbyggare!

Inlägg av Herr Katt »

Hej!
Finns det någon vänlig själ som har vägarna forbi Stoppel Hobby denna vecka och kan handla åt mig följande dekalark:

RDAF, F-86D Sabre Dog, 1958-1960
Product code: SDC-72-072161 75,00 DKK

så att jag köpa den av densamme nu till helgen som kommer på C4-Open? :)

Om du kan maila mig på eduardomitchell_swe@hotmail.com

Tack på förhand, Eduardo Mitchell
MVH Moggy

FÄRDIGA 2014: ACA Canadair Mk.4 RAF, Fujimi A-4C FAA, HP Mirage IIIEA I-016 FAA, FROG Meteor Mk.4 C-019 FAA, AFX Canberra T.64 FAA
WIP: ITAL G.222A FUJ A-Q Skyhawk, AFX Bristol 170 Freighter, Bilek MiG-21 PFM, Toko An-74
Öken-Erik
Inlägg: 1343
Blev medlem: 26 jan 2012, 11:42

Re: Behöver hjälp från C4-Open-besökande dansk modellbyggare

Inlägg av Öken-Erik »

Ett tips är att posta på IPMS Danmarks forum (det är numera öppet för alla, det är bara att regga sej) eller Danske Modelbyggeres forum.
Eller varför inte kontakta Stoppel himself (över telefon!) då jag är tämligen säker på att han själv kommer att dyka upp på C4a.

Öken-Erik

CU@C4
marcusjohnson717
Inlägg: 68
Blev medlem: 28 jan 2012, 18:00
Namn: Marcus Johnson
Ort: Moholm

Re: Behöver hjälp från C4-Open-besökande dansk modellbyggare

Inlägg av marcusjohnson717 »

Jag har alltid handlat av Stoppel via nätet, fungerar kanon med snabba leveranser! Har nog beställt 10 talet dekalark vid olika tillfällen. Plus att han nu för tiden accepterar visa- och master card.

Marcus
Skriv svar