Ang Demodagen på MJ Hobbyexperten den 9/3

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Rickard Malmborg
Inlägg: 279
Blev medlem: 26 jan 2012, 09:28
Ort: Stockholm/Jordbro

Ang Demodagen på MJ Hobbyexperten den 9/3

Inlägg av Rickard Malmborg »

Hejsan,

Jag tycker det var superkul att vara med på demodagen i lördags!

Det var kul att vi var så många som satt och demonstrerade olika delar av modellbyggandet samtidigt, var o en hade fokus på sitt moment vilket gjorde det lätt för besökarna att ställa frågor kring just det momentet. Min uppfattning var också att det var uppskattat bland besökarna, de var både intresserade och ställde bra frågor. Evenemanget måste också ha marknadsförts på ett bra sätt, eftersom det var gott om besökare större delen av dagen.

Min enda önskan om förändring rör maten, det var absolut inget fel på korven vi bjöds på, men jag hade hoppats på en hamburgare :-) (All heder till ungdomarna som stod ute i kylan o huttrade medan de grillade åt oss)

Tack till både MJ Hobbyexperten och er inom föreningen som arrangerade tillställningen.

Hoppas detta evenemang upprepas!

Med vänlig hälsning
Rickard
hanfeh
Inlägg: 601
Blev medlem: 26 jan 2012, 20:08
Namn: Hans Fehrnström
Ort: Enskede
Kontakt:

Re: Ang Demodagen på MJ Hobbyexperten den 9/3

Inlägg av hanfeh »

Tack för återkoppling och vad tiden lider så ska vi ha en genomgång på hur vi kan förbättra genomförandet. Det var ju första gången vi gjorde en sån här demosatsning och jag var i ärlighetens namn lite osäker på hur det skulle falla ut. Blev glad när jag så snabbt fick positiva kommentarer från flera håll.
Snart skall alla berörda också få ett mail om hanteringen av den ersättning som utlovats. Det har varit lite stressigt på flera håll.
/Hasse

Mina webplatser
https://www.diorama.one/
Skriv svar