Tradera butiksförsäljning

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
JOT
Inlägg: 47
Blev medlem: 20 jul 2012, 09:24

Re: Tradera butiksförsäljning

Inlägg av JOT »

Lennart 12 skrev: 07 dec 2023, 11:15 Du måste väl kunna kontakta Tradera och fråga vad som inträffat? Så där får det ju inte gå till ?
//Lennart
Ja det har jag gjort men de kan bara se när jag blev blockad men inte varför, jag kan inte själv se tillbaka så långt i transaktionerna men jag har under den perioden inte köpt något då jag var utomlands.

Tradera vill inte heller skicka ett meddelande till säljaren och fråga vad som hänt.

Men det får vara, finns ju andra handlare också.
Lennart 12
Inlägg: 1914
Blev medlem: 19 dec 2013, 16:46
Namn: Lennart Alvhult

Re: Tradera butiksförsäljning

Inlägg av Lennart 12 »

Ok ! Mycket märkligt, och dåligt skött av Tradera må jag säga.
//Lennart
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Tradera butiksförsäljning

Inlägg av Björn Fransson »

Jag har Manic Collectors e-postadress. Skicka mail eller PM till mig, så skickar jag den.
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Tradera butiksförsäljning

Inlägg av Björn Fransson »

JOT skrev: 07 dec 2023, 18:26
Lennart 12 skrev: 07 dec 2023, 11:15 Du måste väl kunna kontakta Tradera och fråga vad som inträffat? Så där får det ju inte gå till ?
//Lennart
Ja det har jag gjort men de kan bara se när jag blev blockad men inte varför, jag kan inte själv se tillbaka så långt i transaktionerna men jag har under den perioden inte köpt något då jag var utomlands.

Tradera vill inte heller skicka ett meddelande till säljaren och fråga vad som hänt.

Men det får vara, finns ju andra handlare också.
Jag har Manic Collectors e-postadress. Skicka mail eller PM till mig, så skickar jag den.
Skriv svar