IPMS Östergötland, månadsmöte 29/1

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Nicklas Karlén
Inlägg: 879
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:00
Namn: Nicklas Karlén
Ort: Norrköping

IPMS Östergötland, månadsmöte 29/1

Inlägg av Nicklas Karlén »

IPMS Östergötland hart månadsmöte på söndag 29/1, kl. 12-16 på FV museum i Malmslätt.

Välkomna.

Nicklas
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.

När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
Morgan
Inlägg: 213
Blev medlem: 09 jan 2022, 13:19

Re: IPMS Östergötland, månadsmöte 29/1

Inlägg av Morgan »

Jag har skrivit upp vilka söndagar jag skulle kunna delta, tror det var denna...jag minns inte.

Bara en dum fråga från min sida...hur gör jag för att visa att jag ska delta på byggmötet? Tar jag med mig mitt IPMS-medlemskort eller hur gör jag?

Vänligen, Morgan
Nicklas Karlén
Inlägg: 879
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:00
Namn: Nicklas Karlén
Ort: Norrköping

Re: IPMS Östergötland, månadsmöte 29/1

Inlägg av Nicklas Karlén »

När du kommer till museet så talar du om för personalen i "kassan" att du ska deltaga i IPMS aktiviteten, det brukar inte vara några problem med den saken.

/Nicklas
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.

När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
Morgan
Inlägg: 213
Blev medlem: 09 jan 2022, 13:19

Re: IPMS Östergötland, månadsmöte 29/1

Inlägg av Morgan »

Jag ska försöka att bli mer aktiv ock åka på lite modellbyggeträffar. Linköping är ju det närmaste stället ifrån Jönköping sett...bara ca 1 timme och 20 minuter bort. April tror jag blir första träffen jag kan delta på och då kan jag ju ta med mitt 1:32 MT-473-bygge, som jag just nu försöker att kickstarta igång modellbygget med efter ett och ett halvt års uppehåll pga. olika orsaker.

Vänligen, Morgan
Skriv svar