Modellbygge i podcast! Vem är lämplig att vara med?

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Henning
Inlägg: 2
Blev medlem: 12 mar 2013, 14:09
Namn: Henning Svedberg

Modellbygge i podcast! Vem är lämplig att vara med?

Inlägg av Henning »

Hej alla skalenliga modellbyggare!
Jag driver en försvarspositivistisk podcast, Militärsnack podcast, och vi ska ha ett avsnitt om modellbygge som subkultur inom den sunda delen av militära intressen och söker därför någon som skulle kunna tänka sig vara med i podden och prata om allt som samlas under militärintresse, noggrannhet, plastmodeller, färger, dioraman och hobbyn som sådan och givet också göra ett gott avtryck för IPMS.

Jag ser gärna att ni på något sätt själva utser en god ambassadör så att inte jag får trettio mail och släpper att avsnitt med någon som ni kanske inte tycker representerar er bäst, om ni förstår hur jag tänker. Den biten är för båda sidors bästa.

Helst ser jag ett hemma-hos-reportage med ljudupptagning där vi för lyssnarna kan kika på några fina modeller.

Vänligen
Henning Svedberg

P.S
Podden finns på Spotify och militarsnack.se så ni kan lyssna vad jag vill ha er med i.
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3641
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: Modellbygge i podcast! Vem är lämplig att vara med?

Inlägg av magnusf »

Hej Henning!

Kontakta mig via mail eller PM via "pratbubblan" till höger om mitt inlägg, tror inte din mailadress här från forum funkar!

Hälsningar

Magnus
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Modellbygge i podcast! Vem är lämplig att vara med?

Inlägg av Joakim Hultman »

Hej Henning,

Vi är ganska diversifierade inom föreningen, så det är svårt att utse någon som kan tänkas representera alla. Men kom gärna på besök själv till något av våra möten, så kanske du kan rekrytera någon som du tycker är intressant på plats! Då får du ju även chansen att höra direkt om personen i fråga har en fin radioröst. ;)

Hälsningar,
IPMS Stockholms ordförande.
Skriv svar