Tack för senast!

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Rickard Malmborg
Inlägg: 283
Blev medlem: 26 jan 2012, 09:28
Ort: Stockholm/Jordbro

Tack för senast!

Inlägg av Rickard Malmborg »

Hej på er,

Det har snart gått en vecka sedan 08-Open och jag går fortfarande och känner att det var härligt att träffa alla modellbyggarkompisar efter så lång tids bortavaro på grund av den eländiga pandemin. Det var många trevliga återseenden och samtal under de två dagarna även om jag missade att hälsa på tjejerna i Miniatyrsällskapet i år.

Att många av oss haft tid att bygga under pandemin var uppenbart då man såg alla fantastiska modeller, det var både många och väldigt fina modeller, jag blir både avundsjuk och inspirerad på samma gång! :-)

Tack till er alla som deltog och gjorde helgen till en så fin upplevelse!

Med vänlig hälsning
Rickard
Pelle F
Inlägg: 281
Blev medlem: 27 aug 2013, 16:23
Namn: Pelle
Ort: Norrköping

Re: Tack för senast!

Inlägg av Pelle F »

Tummen upp för det! Jag var på plats för första gången och det var en väldigt schysst tillställning. Bra arrangerat, och vilka konstverk ni bygger. Bredden från de humoristiska whatifferna med scifitema, till de närmast fotorealistiska flygplanen, är riktigt kul att få ta del av. Snyggt jobbat!
/Pelle
bergwall
Inlägg: 617
Blev medlem: 09 mar 2012, 22:19
Namn: Robert Bergwall
Ort: Linköping/Hammarstrand

Re: Tack för senast!

Inlägg av bergwall »

Instämmer! Stort tack till alla som ställer upp och ordnar så allt flyter på (bär bord, fixar lokal, fikamöjlighet, städar, samordnar handlare, domare och anmälda etc etc säkert massa jobb jag inte har en aning om) år efter år efter år.

Jag var bara närvarande på söndag och såg alla fina alster men halva upplevelsen har nästan blivit att träffa alla gamla ansikten.

Supertrevligt! som vanligt
Skriv svar