SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
zapper
Inlägg: 299
Blev medlem: 26 jan 2012, 22:50

SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari

Inlägg av zapper »

Tid igen för det traditionsenliga SWAP-meet:et i byggmöteslokalen i Malmö, lördagen den 23/2, klockan 14-16.
Ta med både modellerna/tillbehören du tröttnat på, och drömmarna om vad som kan ta deras plats i bygghögen. I lokalen finns bord som vi alla delar på. Kom och KÖP-BYT-SÄLJ! Välkomna!

Bild

/E
Erik von Rosen
Lurifax
Inlägg: 904
Blev medlem: 09 feb 2012, 20:12

Re: SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari

Inlägg av Lurifax »

Jag kommer.

Byter gärna bort lite blandade modeller mot lite effektiv byggtid.

Nå. skämt åsido ... är det någon som har ett kartagiskt stridsskepp att byta bort så är jag idel öra. Zvezda ska släppa det på nytt men kan man komma över det "billigt" så är det ju bra.
holst

CU@C4
zapper
Inlägg: 299
Blev medlem: 26 jan 2012, 22:50

Re: SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari

Inlägg av zapper »

Bump-eli-bump.

/E
Erik von Rosen
Lurifax
Inlägg: 904
Blev medlem: 09 feb 2012, 20:12

Re: SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari

Inlägg av Lurifax »

Lite förberedelser inför swapilappen. Jag har en rejäl låda resin också. och lite annat smått och gott. Goa grejer, som Gustav mandelman brukar säga.
Bild

Är det någon som sitter på lite figurer från antiken, alltså med tema från antiken, inte tillverkade under antiken, så är jag intresserad.
holst

CU@C4
denstore
Inlägg: 936
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:22
Namn: Magnus Berggren

Re: SWAP-meet Malmö 2019: KÖP-BYT-SÄLJ 23 februari

Inlägg av denstore »

Någon som är sugen på ett färgställ för Tamiya-färger? Om intresse finns kan jag ta med det, men jag vill helst inte släpa hem det igen...

Bild
Skriv svar