Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Har inte postat några bilder på MPC's Mercury Cyclone i Donnie Allisons tappning.
Sedvanlig kvalitet, eller kanske brist på sådan men kul att bygga. En riktigt tuff bil med elak attityd tycker jag.
Jag var sugen på att bygga den där, när jag såg att den släppts på nytt. Men så tänkte jag efter lite grand. Hur bra är kvaliteten på en 45 år gammal MPC-modell? Niclas, på ditt bygge kan man inte se att det är något fel på kvaliteten men jag vet ju inte hur jobbig resan var för att komma till det slutresultatet. Jag nöjer mig med att beundra din modell och satsar på att bygga något enklare.
Visst är det en riktig härk att bygga med lite eller inget rätt under skalet.
Så om man betraktar den som en curbside och inte synar den mer än på ytan så är den bra.
Karossen ser bra ut tycker jag men det är svårt att veta då bilder inte är lätta att hitta på just den här bilen. Åtminstone hittade inte jag så mycket matnyttigt.