Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Fick en ide jag lurat på länge. Varför inte placera diligensen i Beaver Creek" , och så när lok och tender är färdigt, så breddar jag skivan i framkant och lägger räls utmed fram kanten. Placerar lok och hela baletten" på spåret. Då får jag även anledning att bygga en vagn bakom tendern , och det kan ju vara intressant Har upptäckt att en av "Fia Lisorna" är så skelögd så hon kommer att gå vilse, om jag inte fixar det !//Lennart
Senast redigerad av Lennart 12 den 28 okt 2016, 17:12, redigerad totalt 1 gånger.
Ha ha ha, Nja, jag har ju inte tänkt ansöka om bygglov" för att kunna bygga färdigt diot, men ideerna var kul I vilket fall så blev det mer fart i stadsbilden med coachen" inplanterad. Och vagnen får bli en flatbed" en passagerar vagn blir för hög att ha i fram kant .//Lennart
Bygget av Beawer Creek " går vidare . Gick tillbaka till min ursprungs ide med lok och vagnar i diot. Pastor Jansson har anlänt till sin lilla kyrka , och betraktar omgivningen i godan ro. Men lugnet är bedrägligt, han skall snart få sällskap av stadens notoriske" fyllbult, som i vanlig ordning gormar och orerar. Flera ny figurer och detaljer kommer vartefter, bl.a så skall hotell balkongen få en drös fala" damer. Många bilder !//Lennart