Tøft fly egentlig, større en jeg trodde og sånn jeg ser det på ingen måte ulikt en Hawker Hunter. Litt av de sammen linjene, bare at den er mye større en Hunter.
Dette er Tarangus sin utgivelse. Settet er type "limited run". plasten er svært tykk, detaljene er vel.. ikke helt optimale. Skal ikke gå nærmere inn på det. Det rekker med å si at dette ikke er det beste settet jeg noengang har sett.
I første omgang var det en utfordring å få modellen sammen. cocpiten er ikke så halvgæli. Men resten er alt annet en enkelt. det ble mange runder med grønn og pussing før jeg fikk det sånn noenlunde presantabelt. En sak til på denne er å rescrible paneler. De som er der er veldig tykke og grunne. men jeg har risset dem opp litt sånn at de ser iallefall litt bedre ut. Selv om man ikke akkurat skal ha grand canyon på modellen.
Så kom malingen, her har jeg brukt aluminium og dark aluminium fra AK på undersien, så er det blanding av ymse tamiya grønnfarger på toppen. Stortsett Olive green og Nato Green. Her kommer det litt mer higlights. De sorte har jeg bare brukt blank sort, men kommer å maskere dette opp igjen og tone ned noe med andre sortfarger.
So far so good..