Säljer dessa modeller nedan, eller byter mot någon annan modell som jag är intresserad av.
Billing Boats Dana 200 - Lite påbörjad. Har bara limmat ihop skrovet med däcket. Rodret tycks saknas, men det är gjort av plywood och väldigt enkelt att fixa till ett nytt roder skulle jag gissa. 300kr
Tamiya Hummer 1:35 - Helt komplett. Påsarna med delarna är oöppnade. 150kr *SÅLD*
Heller Admiral Scheer 1:400 - Lite påbörjad här med. Skrov och däck är ihoplimmade. Kan saknas någon del då jag köpte denna byggsats begagnad förut och det låg många delar lösa. Lite fotoets för fartyg ingår. 120kr
Airfix Harrier GR7 och FA2 1:72 - Det är två modeller i en box alltså. Den ena är en gammal Airfix med upphöjda panellinjer och den andra nyare med nedsänkta. 180kr
Airfix Bristol Fighter 1:72 - Har klippt en liten bit i lådan men det är inget fel med innehållet. Påsen med delarna är oöppnad. Gratis om du köper en annan modell också.
Som sagt byter jag gärna också. Modeller jag är intresserad av är: De flesta svenska flygplan, möjligtvis några ryska jetplan, Do 217N/J och Strv 103. Helst i skala 1:72 eller 1:48. 1:35 för stridsvagnar.
Finns i Uppsala att hämta. Kan skicka men då står köparen för frakten. Priserna kan diskuteras vid snabb affär, och vid köp av flera modeller blir det lite billigare.