Passade på att fråga honom och det visade sig självklart att jag hade dunderfel.

Ja, visst är det så. Jag menar, när man snackat om de olika landställsalternativen i en halvtimme vill ju ens bordsdam ofta veta mer. Och att då komma dragande med en massa obekräftat dillande om Martin Baker-stolar brukar inte vara särskilt populärt.Stellan skrev:Tack för att du frågade. Jag har alltid tvekat att ta upp detta ämne på middagar för att bryta isen. Man vill ju inte verka okunnig
Precis. Hittills har jag alltid lyckats få in samtalet på de olika jerrycans som producerats. Roligast är att se den förvånade minen när man berättar att den ursprungliga modellen sedemera kopierades och är fortfarande i bruk. Då är det bara att lämna över en lapp med telefonnumret lite diskret.Björn Fransson skrev:Ja, visst är det så. Jag menar, när man snackat om de olika landställsalternativen i en halvtimme vill ju ens bordsdam ofta veta mer. Och att då komma dragande med en massa obekräftat dillande om Martin Baker-stolar brukar inte vara särskilt populärt.Stellan skrev:Tack för att du frågade. Jag har alltid tvekat att ta upp detta ämne på middagar för att bryta isen. Man vill ju inte verka okunnig